1. Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω; Με Αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο που επιλέξατε.
Στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας.
Τράπεζα Πειραιώς: Αριθμός Λογαριασμού: 6040144677661 και
IBAN:GR6201710400006040144677661
Τράπεζα Εθνική: Αριθμός: Λογαριασμού: 08902339004 και IBAN:GR6201100890000008902339004
Με πιστωτική κάρτα.
2.Με την αποστολή της παραγγελίας μου δεν μου ήρθε επιβεβαίωση στο mail μου.Τι πρέπει να κάνω;
Αφού ελέγξετε ότι έχετε δώσει σωστά το e-mail σας και ότι ακολουθήσατε σωστά όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ.2109835615 ή στο κιν.6970864002 ή στο e-mail : artsmartideas@gmail.com
3.Εάν ένα προϊόν που έχω παραγγείλει δεν υπάρχει τι πρέπει να κάνω;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία για να ακυρωθεί η παραγγελία σας ή να σας δώσουμε μια ημερομηνία για την καινούρια παραλαβή/κατασκευή του προϊόντος ή να δημιουργήσετε μια νέα παραγγελία. Στην περίπτωση που ένα ή περισσότερα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, μπορείτε να ζητήσετε μερική αποστολή ή και επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που λείπουν(αν έχετε πληρώσει για την παραγγελία σας).
4.Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν μου κάνει ή δεν μου αρέσει μπορώ να το αλλάξω;
Φυσικά γιατί θέλουμε να μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά σας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε άμεσα στο τηλ.210-9835615 ή στο κιν. 6970864002 ή στο mail: artsmart@gmail.com για τον λόγο που δεν μείνατε ευχαριστημένοι και τους κωδικούς που θέλετε να σας στείλουμε προς αντικατάσταση. Οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία αγοράς. Κάθε αλλαγή θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη ή από την κάρτα αλλαγής και το προϊόν θα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Αλλαγές γίνονται σε όλα τα προϊόντα αλλά όχι σε προϊόντα που είναι σε προσφορά ή ειδική παραγγελία.
5.Μπορώ να ακυρώσω εντελώς μια παραγγελία;
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί εντελώς, πριν την παραλαβή της. Επικοινωνήστε με την εταιρία στο τηλ.210-9835615 ή στο κινητό: 6970864002 για περισσότερες πληροφορίες. Αν ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία όταν τα προϊόντα βρίσκονται στον μεταφορέα είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τα έξοδα αποστολής. (Αποστολή προς τον πελάτη και επιστροφή στην εταιρία). Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει την παραγγελία από πριν, θα σας επιστραφούν τα χρήματά σας πίσω (μείον τα έξοδα αποστολής) αλλά, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία για τις λεπτομέρειες. Στην περίπτωση που έχετε λάβει την παραγγελία δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, όμως μπορεί να γίνει αλλαγή εάν το επιθυμείτε. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αγοράσετε κάτι αυτή τη στιγμή προς αντικατάσταση αυτών που επιστρέψατε δημιουργείται ένα πιστωτικό το οποίο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε μελλοντική σας αγορά μέσα σε διάστημα 2 μηνών.Σε κάθε περίπτωση επιστροφές γίνονται δεκτές με την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς.
6.Πόσος χρόνος χρειάζεται για μια παραγγελία;
Παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 12:00μ.μ. ετοιμάζονται αυθημερόν για προϊόντα που είναι ετοιμοπαράδοτα.
Προϊόντα χειροποίητα που κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από το προϊόν και πάντα κατόπιν συνεννοήσεως με εσάς.
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Παρασκευή μετά τις 12:00μ.μ, Σάββατο & Κυριακή ετοιμάζονται τη Δευτέρα με σειρά προτεραιότητας. Η παράδοση εφόσον όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι ετοιμοπαράδοτα γίνεται εντός 3 ημερών για τις πρωτεύουσες των νομών και τις μεγάλες πόλεις. Σε ότι αφορά δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές και νησιά η παράδοση γίνεται έως 5 ημέρες. Παραγγελίες από το εξωτερικό θα πραγματοποιούνται όταν ολοκληρωθεί η πληρωμή. Η παράδοση γίνεται συνήθως μέσα σε 8 εργάσιμες ημέρες. Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί, αφορούν εργάσιμες ημέρες και εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες και μπορεί να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και την διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων.
7.Πως θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω ΕΛΤΑ courier στο χώρο που δηλώσατε στην φόρμα παραγγελίας. Την ημέρα που θα γίνει η αποστολή από την “art&smart ideas” θα λάβετε ένα ενημερωτικό e- mail με τον αριθμό της αποστολής. Εάν επιθυμείτε να γίνει η αποστολή με δικό σας courier ή κάποιο άλλο τρόπο αποστολής παρακαλούμε να το σημειώσετε στις παρατηρήσεις της παραγγελίας σας.
8.Τι πρέπει να κάνω εάν διαπιστώσω πρόβλημα με την παραγγελία μου;
Όλα τα δέματα ελέγχονται προτού αποσταλούν. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα, εκφράστε τις επιφυλάξεις σας εγγράφως σε e- mail και επικοινωνήστε άμεσα με την εταιρία “art&smart ideas” την ίδια ή την επόμενη ημέρα από την ημέρα παράδοσης. Αν κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό και αποδεικνύεται αυτό, τότε το επιστρέφετε με έξοδα της εταιρίας. Το ελαττωματικό προϊόν επισκευάζεται αναλόγως ή αντικαθίσταται και επιστρέφεται πίσω στον πελάτη πάλι, με έξοδα της εταιρίας. Σε περίπτωση μη αντικατάστασης παίρνετε κάποιο άλλο προϊόν ίδιας αξίας. Για να δεχτούμε μια επιστροφή για επισκευή ή αντικατάσταση πρέπει η φθορά να μην έχει προκληθεί από κακοποίηση του προϊόντος. Αν διαπιστώσουμε ότι η φθορά είναι από κακή χρήση, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη στην ίδια κατάσταση που το παραλάβαμε και τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη ή το επισκευάζουμε με τη συναίνεσή του, αλλά θα χρεωθεί την επισκευή (κατόπιν συνεννοήσεως) και τα έξοδα αποστολής.